panelarrow

Inspektor BHP

Praca w BHP

pytanie
pytanie

W jakim formacie najlepiej zapisać dokument CV?

| 2 komentarze

Jeżeli obecnie szukasz nowej pracy – lepiej trafić nie mogłeś. Podpowiemy Ci, w jakim formacie najlepiej zapisać życiorys, tak abyś nie został pominięty w procesie rekrutacji. Nasze cenne wskazówki możesz wykorzystać również na co dzień.

Wielu kandydatów, którzy ubiegają się o stanowisko inspektora BHP nie zastanawia się nad tym, w jakim formacie zapisać CV. A jest to spory błąd, który może ich wiele kosztować. Jest to dość istotny detal, na który zawsze należy zwracać uwagę, ponieważ może zadecydować o tym, czy dostaniesz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.

W jakim formacie wysłać CV do rekrutera?

Dokument CV można z pozoru zapisać w wielu różnorodnych formatach, a więc w PDF albo DOC. Który z nich będzie jednak najlepszy? Okazuje się, że rewelacyjnym wyborem będzie postawienie na PDF. Jest to bowiem najlepszy sposób na to, żeby upewnić się, że dokument będzie wyglądał dokładnie w taki sam sposób po wydrukowaniu, jak w momencie, kiedy go zapisałeś.

Niestety, ale pliki DOC mają to do siebie, że można je edytować, a przy otwarciu na różnorodnych urządzeniach, po prostu inaczej się prezentują. Warto zatem zadbać o to, żeby życiorys zapisać w rozszerzeniu PDF, ponieważ jest to najlepszy sposób na to, żeby zyskać pewność, że komputer rekrutera nie pokrzyżuje Twoich planów.

Co ważne, jest to również format najbardziej przystępny dla systemu komputerowego. W wielu firmach jest bowiem tak, że rekruter najpierw przepuszcza CV przez specjalny program komputerowy, który odrzuca kandydatury, które nie zawierają w sobie odpowiednich słów kluczowych. Warto zatem o tym pamiętać.

2 Comments

Dodaj komentarz

Required fields are marked *.